Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s elektronikou
SEDLÁKOVÁ, Žaneta
Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení pro zlepšení současného stavu.
Výzkum spotřebního chování na trhu pro kojence
Šulcová, Olga ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím vhodně vytvořeného dotazníku jako výzkumného nástroje prozkoumat a následně popsat chování nakupujících na trhu zboží pro kojence. Výzkum se zaměřuje na otázky -- jaká jsou nejfrekventovanější místa nákupu dětského zboží, zda mají slevové akce na tomto trhu kladný ohlas u nakupujících, do jaké míry je v dnešní moderní době využíván internet v souvislosti s nákupem či zjišťováním informací o dětském zboží a které faktory ovlivňují rozhodování nakupujících. Výsledky výzkumu potvrzují, že na takto specifickém trhu jako je trh zboží pro kojence hrají demografické charakteristiky nakupujících nepatrný vliv ve srovnání s jejich osobními preferencemi a zkušenostmi.
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor
Mácha, Karel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Výzkum spotřebního chování na trhu sportovního zboží - outdoor, teoretická část plus praktická část, popisující celý výzkum včetně stanovení hypotéz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.